A legtöbb LaCie termék garanciája már tartalmazza az SRS adathelyreállítási szolgáltatást is

A Seagate belső laboratóriuma 98%-os hatékonysággal állítja helyre az adatokat egy esetleges véltelen-szerű hiba, adatvesztés vagy fizikai sérülés esetén isA legtöbb LaCie termék garanciája már tartalmazza az SRS adathelyreállítási szolgáltatást is

2017. október 24., Budapest, Magyarország – A LaCie a Seagate Technology PLC (NASDAQ: STX) exkluzív fotósoknak, broadcast szakembereknek, valamint pro felhasználóknak szánt márkája a mai napon bejelentette, hogy a legtöbb LaCie eszköz már Seagate Rescue Services adathelyreállítási szolgáltatással kerül a boltok polcaira, természetesen a jogszabályok által biztosított garancia mellett.

Ez az új szolgáltatás azért nagyon lényeges, hiszen a versenytársak nem kínálnak ehhez hasonló garancia kiterjesztést, illetve biztosak lehetünk abban, hogy adatainkat bármikor helyreállítják egy véletlen-szerű káreseménynél.
A szolgáltatás a LaCie Rugged USB-C verziója esetében 2 évig, a LaCie Rugged Thunderbolt USB-C lemeznél 3 évig, valamint a LaCie d2 és Xbig rendszereknél 5 éven keresztül gondoskodik biztonságunkról. Ehhez mindössze annyit kell tenni, hogy a vásárló a vétel napjától számított 30 napon belül, a LaCie weboldalán beregisztrálja a terméket, erre a lépésre amúgy is szükség van, hogy a kiegészítő szoftvereket megkapjuk, tehát igazából az első csatlakoztatásánál ez a regisztráció automatikusan megtörténik.  
A jótállás melletti szolgáltatás olyan káreseményekre vonatkozik, ahol az adatvesztés véletlen-szerűen lépett fel. Tehát leejtettük az eszközt, vízkár, vagy villámkár érte.

Az ügyintézés is hasonlóan egyszerű, mint a szolgáltatás aktiválása. Egyszerűen keressük fel a www.rescueplans.seagate.com/lacie weboldalt, adjuk meg a vásárlás és az adattároló adatait. A Seagate SRS futára fog érkezni az általunk választott időpontban és két héten belül, egy új (megegyező kategóriájú) eszközzel és persze azon a helyreállított adatinkkal fog visszatérni.

Hogy tudjuk, hogy hol tart az ügyintézés, a nap 24 órájában ellenőrizhetjük a helyreállítás és a szállítás készültségét egyaránt.
A Seagate ezt a szolgáltatását, opcionálisan megvásárolható szolgáltatásként minden termékéhez biztosítja. Ezt ugyancsak a vásárlást követő 3 napon belül, a Seagate https://rescueplans.seagate.com/ weboldalán tehetjük meg.

A legtöbb LaCie termék garanciája már tartalmazza az SRS adathelyreállítási szolgáltatást is  A legtöbb LaCie termék garanciája már tartalmazza az SRS adathelyreállítási szolgáltatást is 
 

Szerző

admin3 képe
admin3

Jancsek Árpád (admin3)

Informatikus, rendszergazda.
Életében a családja az első. Érdeklődési körébe a hardverek és a hálózati megoldások tartoznak, de a mobil világ is egyre inkább magával rántja.
Saját informatikai vállalkozásban jelenleg főként orvosi informatikai területen mikro-, kis-, és középvállalatokkal áll kapcsolatban.
Emellett szakmai cikkeket is fordít (pl. FCM) és a haziorvosinfo.hu adminja is.